Sedayznn Canım ben vişne suyu içiyorum kahvaltıda üzerine çikolata yiyorum hareketleniyor.Gerçi benim doktorumda 14 haftalıgım bu haftalarda yanılma cok olur dıyor net bısey söylemıyor.Bende 16 gun sonra gideceğim, bakalım 16 haftalıkken öğrenecekmıyim.İnşallah öğrenırsın en kısa zamanda.❤️