Elvanguzel annesinin_beybisi şekerden oluyormuş maalesef bebeğe de bize de hızla kilo aldırıyor şeker bende geçen hafta 23+2 de gittim doktorum 25 haftalık ortalama 10 gün ileride görünüyor dedi şeker ölçümlerim açlık 81 tokluk 154 çıktı 10 gündür diyetteyim pazartesi günü tekrar yapılacak yoksa insülin başlanacak hayırlısı bakalım 🤗
Gizemilhan Yaptır canım ben de hiç istemedim ama yaptırdım. Varsa ve bilmiyorsan önlem alamazsın ve sana yada bebeğe zararı olabilir. Riske atma derim. Tabi ki yine de karar senin.
Edabykl Esraa1453 devlet hastanesindede ayni veriyolar dimi sekerli su diyolar bana serbet gibi insallah oyle bise degildir oyle gazozsa icerim 🙈 ne kadar kotu olursa olsun yaptirmaliyim kesinlikle
Esraa1453 Edabykl ay yok kola seviyorsan aynısı canım hiç öyle abarttıkları gibi değil bana elma aromalı vermişlerdi çilekli falan da var gayet güzel
Edabykl Esraa1453 oyleyse içerim yaa suanda kola iciyorumm 😂🙈 bana dediler sekerli su şerbet dedm nasil iciyim onuuu 🤭
Esraa1453 Edabykl yok yok kola gibi hafif asitli sadece aç olduğundan tuhaf gelebilir ama güzel tadı 😊😊
Elvanguzel annesinin_beybisi bencede yüksek değil zaten 24+5 im şimdiden başladıysa ilerleyen zamanlarda ilerleme olmasın diye test yapıyorlar diyet den dolayı düşüş olursa ise yararsa gerek yok ama pazartesi gittiğimde yine yüksek olursa insülin baslatiyorlar