Merhaba hanımlar 28+3 teyim. Aksaray’da takipli olduğum doktorumdan bir sebep alakasızlığı medeniyle içime Sinen başka bi doktor bulamadım. Ankara şehir hastahanesinde Yeliz çolakoğluna gittim kendisini çok beğendim alakalı bi doktor. Sormak istediğim orada sezaryen olup ortamdan memnun kalan var mı çalışanlar nasıl davranıyor aklım karman çorman oldu nerde ne yapacağım karar veremiyorum