Arkadaşlar bugün 11 haftalık gebeliğmn. 2 hafta önce bebeğimin kalp atışı duyulmuştu gayet iyiydi.bugun rutin kontrolüm vardı bebegin kalp atışını duyamadı doktorum. Cuma günü tekrar çağırdı duyulmazsa kürtaj yapılacak sanırım. Sizlerin de başına böyle bişey geldi mi sonradan tekrar duyulur mu ne yapmam lazım. Arkadaşlar saatlerdir ağlıyorum. Mucize mi 9 yıldır bekliyordum. Gerçekten dünya yıkılmış ben altında kaldım gibiyim ne olur bilgili anne adayları yardım edin