Ydnhld Kızlar bebeğim 40 günlük, çok gazı var emzirirken bile ayaklarını atıyo çırpınıyo, hangi gaz damlasını kullanıyorsunuz , doktor yazmadan eczaneden direk alabileceğim damla var mı
PapatyaAnnesi29 Ydnhld nazicane fikrim damla verme hafifletiyor ama sonradan çoğaltıyor onun yerine kendi yemeklerine kimyon kat ve bebeğr gaz masajı yap kuzum