Elise ben de yurtdışındayım 8 haftalık hamileydim kanamam vardı ilk tabi bilmiyoruz etmiyoruz doktoru aradık 3 gün bekle geçmezse arayın dedi hastaneye gel bi bakalım bile demediler normal hayatına devam et dediler 3.gün şiddetli ağrı girdi öylr böyle değil koltukları sıkıyorum eşim Aradı sabah gelin dedi eşimde karımın tansiyonu var fırladı korkuyorum bişey olcak diye çok kötü bağırıyor duymuyor musun dedi kadın eşime benimle böyle konuşamazsınız diyor lafa bak eşimde kapat polisi arıyorum dedi öylelikle gelin bi bakalım dediler gittik meğer düşük başlamış onun sancısıymış ne bir ilaç ne bir teselli hiç bişeu yok gönderdi sen düşür diye hiç iyi değiller iki gündür ağrım var geçmiyor söylüyorum normal diyorlar çok kötü sistemleri var ama ilgileri iyi de olsa bebeğimi kurtarmak için hiç bişey yapmadılar lekelenmenin kana dönüşmesini beklettiler resmen