Oyadlgc Merhaba anneler, 1.5 yasında oğlum var ve 14 haftalık hamileyim. Oğlum hala geceleri yatarken emiyor. Bebek için sorun teşkil etmedıgını söyledi doktorumuz ama ben genede endıse duyuyorum sizin düşünceleriniz nelerdir konu hakkında konusabılır mıyız
Aselasaf Oyadlgc sıkıntı yaratmıyor çoğu doktor onu söylüyor. Ama yavaş yavaş biraz daha haftaniz geçince bıraktırin bence doğunca bu sefer kardeşle arasında da sıkıntı olur bence
Oyadlgc Aslında bırakmak üzereydi aramıyordu fakat hamılelıkten ötürü tekrar sardı. Genelde süt kanalları bastan yapılandıgı ıcın ekşir deniliyor ama dedıgım gıbı bızımkıne daha tatlı gelmeye basladı tam bırakacakken tekrar ıster oldu. Bırakması ıcın tekrar cabalamaya basladım