Mutluluk22 Bizimde kan uyuşmazlığımız var. İlk haftalarda kanamam oldu kan uyuşmazlığından kaynaklanıyor olabilir dedi doktor hemen iğne vurdu. Meğerse yerleşme kanamasaymış koruma süresi 3 ay oluyor. Kanamam tekrar inşallah olmaz ise iğne olmayacağım ancak hangi doktora gitsem iğne olmadan 24-34 haftalar arası en geç yapılması gerekli deniliyor. Bence doktorun ile bunu konuş ihmale gelmez. Malum doğumdan sonra kesinlikle kontrol edilip uyuşmazlık var ise iğnede olmamız lazım.