35+2 haftalık gebeyim Dünden beri çatı ağrım var yürümekte zorlanıyorum ve vajinamda iğne batması şeklinde sızı oluyor . Bebek çok toplanıyor karnım sürekli belli kısımda şişiyor sizce doğum belirtisi midir nst lerimde sancım çıkmadı en son geçen hafta girdim