Kiloluyum, 16. Haftadayım bugün agrım oldu biraz öyle içim rahatlasın diye dr gittim bebiş cok iyiydi şükür ama rahimin uzunluğunun sınırda olduğunu söyledi, ileride erken doğum riski olur falan filan bide fitil verdi böyle olup da sağlıklı doğum yapan var mı? Uzun zamandır post açıyorum kimse cevap vermiyor (