Merhaba anneler. Zaman su gibi aktı geçti. Allah nasip ederse yarın oğluma kavuşuyorum. Rahatsızlığımdan ötürü zorunlu sezaryen olacak. 38+5 haftalık doğacak. Tavsiyeleriniz varsa alırım. Dua eder, dualarınızı beklerim. Var mı yarın doğumu olan başka anneler ? 🥰