newbabyno2 bence de hemen başlamakta fayda var. Ben doktoruma mesaj atmıştım 4. Haftadayken. Al eczaneden başla daha keseyi göremeyiz onun için 6. Haftada gel demişti. Ben 4 haftalıkken başladım. Bence doktora durumunuzu anlatın muhtemelen size başlarlar önlem amaçlı. Çünkü testte bile mutasyonlu gen bakarken 10-12 tane genin mutasyonuna bakıyorlar doktor bunlar haricinde bizim araştıramadığımız 100e yakın mutasyon var hepsine bakabilme imkanımız yok o nedenle önlem amaçlı başlıyoruz testte çıkmayan diğer mutasyonların olma ihtimaline karşı demişti. Benim gittiğim direk perinatolog yani riskli gebelik uzmanıydı. Hastaneye gidin doktorunuz rapor yazarsa çok uyguna alıyorsunuz iğneleri o açıdan da mantıklı.