Hmy6161 38+6 günlüğüm yarın ilk kez çatı muayenesi olucam anlatıldığı kadar korkunç bişey mi? Nasıl yapılıyor 😒
meryemnarin Hmy6161 hayirr hic korkma anlatildigi kadar abartildigi kadar kotu degil canim kendini kasma derin nefes al 5 10 saniye suruyo iliskiye giriyosan bunu hayli hayli yaparsin sinek isirigndan daha az bisey
Elfs Hmy6161 bence kişiden kişiye değişiyor ben de burda okumuştum hiç acımadı şöyle oldu böyle oldu diyenleri benim ki baya acıdı ama kısa sürüyor ve dayanılamayacak bir şey değil.
nehirimmmm Hmy6161 hiç korkma ben 34 haftam da ağrı ile gittim erken doğum riskine karşı bakıldı açıklık varmı diye öyle abartılan bi ağrı yoktu ben kendmi kastım sadece siz kasmayın rahat olun yeter
2kizanasi Saniyelik bişey kendinizi hiç kasmayın olup bitiyor hemen hele burdaki korkunç hikayeleri hiç okumayın bile, bizim millet abartmayı seviyor. Etek veya elbise tercih edin çok rahat edersiniz
iremss Hmy6161 hiç korkma cidden anlık bi olay çok kısa sürüyo hatta doktor gergnliğini anladığı için yardımcı olup snnle konuşuyo
Zehra41 Hmy6161 benm en cok korktugum seydi😀 doktorum da biliyordu ve hic anlamiycaksin bile dedi. Gercektende oyle oldu. Bu kadar miydi dedim. Yani burda okuduklarini asla aklina getrme. Ve ben 3senelk evliyim hala iliskiye girerken zorlanirm ama muayenem cok iyi gecti. Asla korkma