Merhabalar, ikinci gebeliğim olucak inşallah , forum kısımını yeni gördüm . Kafa karışıklığı yaşadığım durumdan bahsetmek istiyorum .
Cumartesi beta : 755
Pazartesi : 1755
Salı : 1450 Çıktı . Fakat salı günü kesemde belli oldu , dış gebelik yada kimyasal değil dedi . Acele edip 12 sa dolmadan verdiğim için labaratuar kaynaklı problem olabileceğini söylediler , düşüş betamda .
Kafam karıştı , sağlıklı bi kesem var ama değerim düştü , başına böyle bişi gelen var mı ?