Sabiha25 Merhaba kızlar temuzda doğumum var 2. Kez sezeryan olucam çok korkuyorum deneyimli olanlar bana biraz cesaret verebilir mi rica etsem 🙏
gamzosgamzos Sabiha25 ben 65 gun once 2. kez sezaryen oldum ilki gibi cok rahat ve guzel gecti sende saglikla kavus yavruna cok guzel gecer dogumun inşaAllah 🙏
Hanife47 Sabiha25 tüm samimiyetimle söylüyorum ilk çok kötü ikincisi çok çok daha iyiydim ve hemen toparladım ilkine göre
Sumeyyeabdi Sabiha25 bende ilk normal onun verdiği pişmanlıktan dolayı 2.doğumumu sezeryan düşünüyorum 3 aylik olduk bizde oğlumda 4 yaşında
2kizanasi Aklıma sadece büyük kızım geliyor onu bırakmak vs şimdiden uykularım kaçıyor yoksa bi sıkıntım yok şükür benimde ağustos doğumum
Busra5911 2kizanasi bende öyle ikinci sezeryanımı olcam tek korkum kızımı bırakıp doğuma girmek bu düşüncelerden nasıl kurtulan bilmiyorum diye düşünürken mesajınızı gördüm yanlız değilmişim ☹️
Hanife47 2kizanasi bende öyleydim hatta sürekli ağlıyordum hastanede bide annemin yanında olmasına rağmen ölüyordum hasretinden rabbim evlatlarımızın acısını göstermesin aminnn
Sabiha25 2kizanasi benimde oğlum var 2 yaşına girecek onuda düşünüyorum bende ama eşime güveniyorum o yüzden içim o konuda rahat
Sumeyyeabdi Sabiha25 evet canim oyledir mutlaka her iki doğumunda zorluğu var ama cok zor oldu bnm ilk dogum vakkumla alindi cikmqdi bir türlü