Bnmv-1 Biz bugün kiraz olduk 🥰🤲 9+0 sizler ne alemdesiniz belirtileriniz neler nasıl gidiyor duydunuzmu kalp atışlarını 😍
Deletedmom83940 Bnmv-1 9+3 evde yatarak geçiyor valla kalp atışlarını duyalı çok oldu 🥰 üç hafta sonra pozisyon müsait olursa cinsiyet söyleyecek doktorumuz 😊
Saraskya Bnmv-1 merhaba 10+1 deyim parmak uçlarımda uyuşma oluyor . Böyle birşey yaşayan var mı acaba
KeremikoBayky Bnmv-1 6haftalık oldum bugün. Hala şaşkınlığımı atıp beni bekleyen sürece adapte olamadım. Galiba karnın çıkınca annelik yüklenecek 😅❤️😍
Bnmv-1 Deletedmom83940 ay çok heycanlı valla rabbim o günleri görmeyi nasip etsin inşallah ben bu anı çok bekledim yaşamayıda çok istiyorum 🤲🥰🙈
ozgeozcan 7+2 benim de çok şükür gayet iyiyim hiç bi şikayetim yok bulantı dan korkuyordum yaşamadım hep böyle devam eder inşallah
KeremikoBayky 2505 bende bugün 6 haftalığın bugün keseyi ve içindeki minnoşu gördük 10 gün sonra gel kalp atışını dinleyelim dedi
Busra500 Saraskya evet çok ayakta durunca varis var bende oyuzden sizde de damarlar çok belli işe bu yüzden oluyor doktor normal dedi gerçi ama benimki varisten daha çok oluyor