Allah kısmet ederse ekim sonu doğumum olacak tam kış zamanına denk gelicez bebek arabası bakıyorum ama nasıl bişey alsam bir türlü karar veremedim kışın çok çıkılmaz diye düşünüyorum ama yaza doğru için baston bebek arabaları içinde emin olamadım sizler hangi markayı tercih ettiniz