GizemCengiz Arkadaşlar doktorum ilaç yanlısı bir doktor değil. Bir tek decaviti aksatmadan içmemi istedi. Kan tahlil sonuçlarımda vitamin değerlerim düşük çıktı ve gebelikte olur diyip ekstradan vitamin takviyesi yazmadı. Fakat ben çok halsizim. Bir başka doktoruma hangi ilaçları alayım diye sordum. Magnezyumun yanında devit3 dedi. Ancak araştırdığım kadarıyla devit 3 prospektüsünde gebelikte kullanılması önerilmez yazıyor. Fakat birçok hamile de bu ilacı kullanıyor. Siz ne kullanıyorsunuz? Bu konudaki görüşleriniz neler?
Aysun2834 GizemCengiz cnm devit 3 ü sağlık ocağı gebeliğini öğrenir öğrenmez veriyor başlarda benim doktorum kullandırmadı gerek görmüyorum kullanma dedi ama değerlerim bir anda düşünce devit3 e başla dedi günde 15damla kullanıyorum hergün mecburen
Aysun2834 GizemCengiz bu arada ben decavit kullanmıyorum eğer içinde varsa belki kendi doktorun bı yüzden kullan dememiştir
Meryem34 GizemCengiz banda d3 verdi ama decaviti bıraktırdı bende kağıdı okudum hamileler doktor tavsiyesi ile kullanmalı yazıyordu bende olan meyve tadı var gibi normal verilenden farklı tadı ilk verdiği yağ gibiydi
mucizemizibekliyoruzz GizemCengiz gerekmedikçe hamilelikte kullanılmamalıdır yazıyor. Gerekirse kullanılabilir yani. Ben kullanıyorum doktorum bana da verdi. Bu kadar zararlı olan bir şeyi sağlık ocakları ücretsiz dağıtmazdı herhalde
Melihaa Banada verdi ama kullanmıyorum tesettürlü olmama rağmen balkona çıkıp güneşleniyorum decavittede var zaten d vitamini tabi en iyi sen bilirsin kuzum doktorun bırakma diyosa bırakma yada başka doktpra sor
Muhasebeci Ben 4. Ayımdan beri kullanıyorum daha önce uzun süre eczanede çalıştım Dr lar tüm hamilelere veriyordu herhangi bir şekilde bir kişiye zarar verdiğini duymadım tam tersine çocuk annemin iliğinden kemiklerinden beslendiği için annenin kemiklerinin kuvvetli olması gerektiğini düşünüyorum gene dr unuz ne derse onu yapın...
Miss GizemCengiz colendan kullaniyorum reçetesine bakmadim valla bilerek napayım de decavit demir vitaminimi ben gyno ferro kullanıyorum