Hakkınızı helal edin lütfen 🙏🏻
Ben adet oldum yani olmadan bir hafta önce lekelenme şeklinde gelmeye başlamıştı başıma hiç gelmedi diyebilirim öyle bir şey sonra ben adet oldum ama normal adet sancısı gibi değil çok feci bir ağrı adetim 5 gün sürdü bitti kaç gün geçti üstünden hala sol kasığım ağrıyor parol iç dedi doktorum başka bir ilaç kullanma dedi hiç bir faydası yok test yap gebelik olabilir dedi ama negatif görmekten çok bunaldım böyle bir durum yaşayıp gebelik olan Veya bir başka bişey çıkan var mı ne yapmalıyım 🙈