Tugcerasim merhaba. Bende mihrican hanıma gittim. Bebeğimde kordon dolanması olmus hemde 2 tur göremedi. Hareketleri yavasladı. Ben seni buraya yatıramam , her gün nst ye girmen lazım doguma kadar dedi.
Ben de gittim biga can hastanesinde ethem beye sezeryan oldum. Çok memnundum ama gitmiş :(