iremmomm Barlasinannesi üstteki bebeğinizin kalp atışları 100 ün altı 170 in üstü tehlikeli oluyor sizinki gayet iyi çıkmış alttaki ise sancınız hiç olmamış sağlıkla gelsin minik 🙏🏻
Barlasinannesi nazsimaova evet tek gebelik doktora attım bekliyorum canım 28 haftalık hareketlerin hissetmiyordum gittim