_neslihan_ Kızlar 6 gün oldu yapalı tansiyonum 8 e 7 ateşim 38.2 yanıyorum sanki emzirdim memelerimde rahat başına böyle bişey gelmiş olan varmı dikişlerim çok acıyor öksürdükçe spinal sezeryan oldum
iremss _neslihan_ aşkitom ateş eşlik ettiği için doktora bilgi ver enfeksiyon falan olmasn bu sürede üşütmedin grip riskin falan yoksa ameliyat yeri ihtimalin kalıyo geriye bi de mastitte ateş yapıyo memelerin taş gibi olup süt aşırı birikiyosa bu da ateş yapr
_neslihan_ iremss bugün bebeği yıkadık daha tam ayılıp güzel ememedi demin zorla emzirdim düşüyor ateşim allahım ne zor zamanlarmış