Kubra_05 danışmanlık almadım ama doktorumun dediklerine uydum. Beslenme cok önemli cunku hersey hormonlu bu devirde. Öncelikle Akdeniz usulu beslenmeye geçtim. İlk arabalara zorlaniyosun ama sonra alisyosun. Bakliyat bol yedim bol yeşillik salata eytinyagli ve koyun yoğurdu yedim. Bulamadığım zamanlarda mecbur inet sutu yine ev yapımı yoğurt. Kefir bil tükettim hergun 10bin adım atmaya çalıştım ve bol su içtim. Tavuk hazır gıdalar kızartma türü sağlıksız fast food abur cubur asla yemedim. Yanı tavuk bile yemedim birak hani o nugget falan hazır tavuklari. Bitter çikolata disinda çikolata yemedim bol incir yedim hergun iki tane ve her sabah kahvaltıda yarım avakado yedim limon sıkıp