Kızlar geçen post açmıştım henüz 16+0 haftamız ama benim göğsümden süt akıyor elhamdülillah itirazim yok inşallah kesilmez doktorumda sorun yok dedi ama . Göğsümun ucu resmen kopacak gibi yani nasıl desem yara olmadı evet ama inanılmaz sızlama ve hassasiyet var. Emzirmeden böyle oldu emzirince nolur diye çok korkuyorum, iki gündür Allah’ım kesmesin ama çok güzel süt dolu bildiğiniz göğsüm böyle giderse göğsüm kopacak gibi. Yemek yedikten sonra resmen kayniyo gibi ateş gibi oluyo göğüsüm. İnternetten okudum sıcak suya girip sıcak su tutuyorum yumusuyo. anlamadım gitti yaşayan veya böyle tecrübe eden var mı aranizda