Mugeyayla Kızlar 12+4 haftalık Hamileyim. Doktor son randevumda bebeğimin rahmin sol tarafında olduğunu zamanla aşağıya gelebileceğini dolayısıyla rahîm ağzına dikiş atmayı önerdi. Benzer durumlari yaşayan arkadaşlarım var mı ?