Baharcakir55 Kızlar merhaba bugun kahverengi akıntım oldu hemen acile geldim şükür bebekte bişey çıkmadı ama neden olduğu hakkında da bi bilgi vermedi başına gelen var mı böyle bir durum
Sevdapl Baharcakir55 27+3 üm. İki gün önce bende de oldu. Yolculuk yapmıştım ondan oldu benimki. İğne vurdular ve istirahat edeceksin dedi doktor. Uzanıyorum sürekli.
Sevdapl Secilakpinar yok çıkmadı çok şükür. Ama eğer evde istirahat edemeyeceksen yatış vereyim dedi. Yok evde dinlenirim dedim istemedim hastanede yatmayı.