Emos07 ben yaptım çıktı canım. Gebelik testini alana kadar sabredemedim. Yakınımızda yok çünkü eczane. Hastane de çok yakın sayılmaz. Durum böyle olunca bende deneyeyim nolcak dedim. 3 ay denedik olmadı adet oldum 4. Ay da olmadı çamaşır suyuyla test yaptım adetim gecikti diye hiç köpük olmadı.. 5. Ay denedim adet yine gecikti diye bu sefer baya baya afedersin bira köpüğü gibi köpürdü baya bı köpük vardı. Köpürürse hamilesin yazıyordu internette. Test aldık sonra testte de çıktı 🤭