Hediyemm 32+3 🤚 daha bugün kontrole gittim aynen dediğiniz gibi hareketlerini birkaç gündür hissetmediğimi söyledim. Ultrasonda inceledik bebeği, çok şükür ki bir problem yoktu bebeğim tersmiş ve yeri daraldığı için olabilir dedi. Nst’ye girdim sancım da yoktu eve geldim ama doktor hareket meselesi için haftaya tekrar bekliyorum mutlaka dedi. Evet bazı zamanlar hissedilemeyebilirmiş ama çok da önemliymiş. Korkmayın muhtemelen doktorun dediği gibi oluyor bu haftalarda 🌸 Yine de ilk fırsatta gidip görünün de içiniz rahat etsin 💖