Hiç bi lekelenme önemsiz değildir bence. Stres yap diye söylemiyorum. Önceki gebeliğimde 7.haftada böyle geldi. Ertesi gün düşük yaptım.
Şuan 10 haftalık gebeyim. 7.haftada böyle leke geldi,ardından hastane kapısında birden kan boşaldı. Bi gece yatırıp düşük önleyici iğne ilaçlarla riskli gebelil diyip evde ilaçlı iğneli istirahat verildi.
Doktoe herhangi bi leke durumunda hemen gel dedi.
Yerleşme kanaması vs vs de çıkabilir. Ya da polip varsa ondan kaynaklı vs…. Ama tedbiri elden bırakma. Acilden de olsa başka bi doktora görün derim. Artık kalp atışı duyulacak kadae büyüktür muhtemelen . Hem için rahatlasın. Evde düşüne düşüne oturmak daha stresli