hemsreanne Merhaba anneler biz bu isimler arasında kararsız kaldık fikirlere yorumlara açığım :) Eliz , Laren , ada , liya . Laren ismine biraz daha yakınım ama sizce çok mu farklı ?
AyKizim hemsreanne E ve i harfi olan isimler çok kibar oluyor anlamını bilmiyorum ama Eliz güsel bence de☺️🌸
Busakts hemsreanne ben çok istedim içimde kaldı Laren ismi :( ama ne babası ne çevremde kimseye beğendiremedim çok zorlama yabancı özentisi gibi diye :(
canimbeybimmm Bizim kızımızın ismi Laren olacak ❤️🙏🏻 Haftaya geliyor inşallah. Her duyan çok beğeniyor
hemsreanne canimbeybimmm sağlıkla kucağınıza alın inşallah :) bizimde çevremizde bir grup çok beğeniyor bir grup hiç beğenmiyor böyle olunca kararsız kaldık :(
canimbeybimmm hemsreanne amin inşallah 🙏🏻 Sizin içinize sinmesi önemli olan kimseyi dinlemeyin ilerde keşke dinlemeyip koysaydım dediğiniz bi isim olmasın
hemsreanne canimbeybimmm aslında içime sinen birkaç isim dışında yok beğendiğim yine bu isimlerden biri olacak gibi :) dediğiniz gibi önemli bir karar pişman olmak istemiyorum
AyKizim Biz Aybigem koyacağız mesela herkes aybige diyor aybigem desemde aybike aybüke diyorlar ama olsun😂 İçimize bu sindi bu olsun☺️ Sizde öyle düşünün alışırlar
canimbeybimmm Sizin yaşadığınız yeri bilmiyorum da burda bu sene içerisinde o kadar çok kişi eliz koydu ki sınıfın yarısı okula başladıkların da eliz olacak o yüzden ben çok soğudum 😂 etrafınızdakiler de bakın bence biraz. Aynı hafta doğan 3 tane bile oldu geçen ay
hemsreanne canimbeybimmm haklısınız aslında defne , duru gibi ismleride beğeniyorum ama aşırı var çok sıradan asel ismide öyle birden herkes aynı ismi koymaya başlayınca bir anlamı kalmıyor
hemsreanne Busakts siz hangi isme karar verdiniz ? Ben Laren ada olarak düşünüyorum isterse adayı kullanır ilerde