Snmbysl ben özel takipliyim, bu hafta bebek hareketi az hissettim , gittiğim hastane de nöbetçi doktor ameliyattaydı, bir özel hastaneye daha gittim 34 hafta aşağısına doktor bakmıyor dediler ne alakaysa, eşime dedim devlete gidelim bari neyse Gittik ve ben doktora demediğini bırakmadım 20 kişi içinde onu rezil ettim ve sağlık bakanlığında bir tanıdığımız olduğu içim kısa yoldan şikayet ettim , ikaz aldı kendileri, şerefsizler orda doktor olmuşlar ama insan olamamışlar