Deniz2961 Kizlar doğumdan snra doktor verdi bacağımdan yaptım doğru yerden mi yaptım acaba bi tık yaktı ovalayincda orayı açıyor norml mi
Pembekurdele Deniz2961 ben hep koldan oldum hamileykende baslarda göbekten olmustum hic bacaktan olmadim hemsire aciyacagini belirtmisti bacaktan olunca
Pembekurdele Deniz2961 yaa kötüymüs 🙈 saglik ocagi hemsireleride vuruyor çok zorlamayin kendinizi yakinsa ordada olabilirsiniz