mervee0606 Bende de öyle başladı canım o haftalarda sonrasında kanama gibi oldu kasıklarım ağrıdı doktorumu aradık eşime progestan aldırdı ertesi sabah gittik düşük tehlikesi var dedi kesenin arkasında yırtılma olmuştu ama iğne ilaçla toprladık🤗 Şimdi 5 aylık oldum neredeyse düşük tehlikem kalmadı. Senin eğer kanaman devam eder yada kasıkların ağrırsa doktoruna ulaş riske atma ama etmezse yerleşme kanamasıda olabiliyor diyorlar🤗 Dilerim öyle birşeydir❤️