Eslav Kızlar terleyip üşüttüm sanırım 13+4 deyim. İlac kullanmayacagım tabi ama bebeğime bir zarar vermez değil mi? Siz yasadınız mı bu durumu
Deletedmom83940 Eslav bişey olmaz canım bende öyleydim hala silemedim hastalığı çok ağrın olursa parol içebilirsin ballı süt iç bir fincan ıhlamur içebilirsin bol bol dinlen