SemanurAs benim de aynı şekildeydi panik oldum doktor normal desede , tıp fakültesinde başka bir doktora gittim ama ölçüler kendi doktorumdan çok farklıydı telaş yapmayın , o an bebeğin pozisyonuna göre bile karın çevresini az ölçse zaten kilosu az çıkıyor , + ve - diye yazıyor verdiği kilo değerinde zaten