Kızlar dün sabah 9:40da spinal sezeryan oldum dün ağrım pek yoktu. Bugün eve şahsi araç ile döndüm ama yine de çok olmasa da elimle tutmama rağmen karnımda sallantılar oldu. Eve geldim adet sancısından biraz fazla sancım var. Ara ara iğne batması gibi oluyor. Sıcak su torbasını karnımın üstüne koysam yani yaradan faklı bir bölgeye bi zararı olur mu