NslhnAltun5580 her yerde aynı mı bilmiyorum fakat ebe hem ilk hamileliğimde hem de doğumdan sonra bebeğimin aşıları için sürekli arar beni. Şimdi 2. Bebeğime gebeyim, daha sabah yine aradı ilk kızım için isteğe göre 9-10-11 aylık bebeklere aşı vuruluyor istersen gel istemezsen 1 yaşında yapalım dedi. Kapatırken de gebeliğimle ilgili 1 ay sonra sağlık ocağına gel dedi. 😊 bana ulaşamazsa da mutlaka eşimi arar. Ama ben genellikle arandığını biliyorum. Belki yoğunluk vs sebebiyeti vardır.