twinboymama Bergenim 8 defa ovitrelle kullandım, her defasında sağlıklı şekilde çatlattı ama bir defa bile belirti yaşamadım 🤷🏽♀️
Powergirls Bergenim 3 ignede bütün belirtileri yaşadım hamile kaldim . 4.igneyi oldum bu ay hiçbir belirti yok ne hikmetse 😑
Bergenim Bende göğüs ağrısı karında ağrı batma ince belde ağrı sıksık idrara çıkma gaz cikarma 10gun oldu bugün
twinboymama Bergenim ne yazık ki🤦🏽♀️ aşılama veya tüp bebek deneyecektik. 5-6 ay kadar ara vermiştik o arada pozitifi gördüm hamd olsun. siz inşallah sağlıkla hayırla gebe kalırsınız 🌸🌸
Powergirls Bergenim hamile kaldığım ay oldu bide ondan önce ki 2 ignede 13.gun yapmıştım bu ay hiç belirti yok moralim ona bozuk 😑 daha 6.gundeyim
Bergenim twinboymama inşallah Allah razı olsun Allah’ım kimsenin kucağını boş bırakmasın benim profilde ki kağıda bakarmisiniz