Merymklc ben 2 hafta once gıttıgımde kese vardı ama bisey gorunmedi bostu 2 hafta sonra gel dedi gittim embrıyo gelismis görebildik ama kalp atısı yoktu kalp atısı durmus olabilir dedi gelişme yok dedi cok moralim bozuldu ama 2 hafta öncesinde embrıyo olusmamıstı belki yeni olusuyordur diye dusunuyorum doktor dan daha fazla bilgim yok ama doktorun dedigi gibi dusunmek icimi acıtıyor