Rabia_zanile Arkadaşlar merhaba adetime 5-6 gün var test yaptım ama bişey cıkmadı bir de LH testi yapım deidm LH de artış var sizce bunun anlamı nedir
aylinpalaa Rabia_zanile tekrar yumurtluyor olabilirsiniz. Bazı aylarda kadınlar hiç bazı aylarda ise 2 kere yumurtlarmış öyle okumuştum bi yerde