Esraaaaa Merhaba arkadaşlar, özellikle tecrübelilerden yardım alayım. Çarşamba günkü beta hcg değerim 1098di, bugünkü 2201 çıktı. Kese görünmedi bugün alttan muayenede sağlıklı gözüktü. Benim sıkıntım şu, adet ağrısı gibi karnım ve alt tarafım ağrıyo ayağa kalkıp yürüyünce sancı oluyor. Nedenini anlayamadım. Doktor düşük tehlikesi vs. Falan da demedi. Bu doğal mı sizlerde de oldu mu? Bu arada son adet tarihim 7 ağustos
Oznr Ah ah bende o agrilardan cok cektim. Olmam gereken 2.adetimde delibgibi adet sancisi cektim tamam drdim kesin biseyler oluyor hastaneye kostum hicbisey cikmafi agrilar devam etti ama umursamadim artik doktor rahmin büyüyor dedi yolladı. 30.haftam bitti şükür sıkıntı yapmauin bol su icin
Esraaaaa Oznr İçim ferahladı yalnız olmadığımı bildiğim iyi oldu sağolun teşekkür ederim 🙏🏼 Bol su içiyorum.