Aycan01 Kızlar 4 aylık hamileyim dişimin dolgu okması gerekiyor çok fazla ağrım var hamilelikte antibiyotik kullananan oldumu
Ays_cskn Aycan01 Ben kullandim augmentin vermisti hamileler kullanabiliyor bu ilaci cekim karari vardi ama henuz gitmedim daha
Ballmom22 Doktora görünmelisin ileride yapmıyorlar acil bişey olmadıkça antibiyotik de kullanma her ne kadar olsa da ilaç sonuçta dolgunu yaptır bidaha ağrısını çekme
Aycan01 Ballmom22 inşallah teşekkür ederim şimdi acile geldim dayanamdım parol serum verdiler iyi geldi ama sonrası nolur allah kerim
Ballmom22 Aycan01 parol kesiyor bi kaç saat kadar ama sen dişçiye görün en yakın zamanda ağrıyı şuan boşuna çekiyorsun çünkü şuanda dolgu yaparlar dişine hamileliğin engel olmaz
Aycan01 Ballmom22 randevu arıyom bulamıyorum malesef beklemedeyim özelde çok pahalı okadar durumum yok