gzdeal Selam hamişler ne zaman çatlamaya başladınız, ne kullandınız veya kullanıyorsunuz memnun kaldığınız ürünler nelerdir? Ben lierac kullanıyorum.
tazebiranne_hg04 gzdeal 27. Haftadayım ve belime sürmedim bel kısmımda çatlaklar var karnıma ve çevresine hep bio oil kullanıyorum şuan karnımda yok
Bet7408 gzdeal lierac kullanıyorum kalçama karnıma ve belime 34. Haftamdayım tek çatlağım yok inşallah böyle gider düzenli kullandım 12. Haftadan beri
[silindi] Bebek yagi bile olur dedi doktorum , hamilelik oncesinde de kilodan dolayi vardi ama benim , sadece cok az artti…
litfenama 35.haftaya gireceğim hala çatlak oluşmadı. 1 ay bio oil kullandım. Sıkıldım bıraktım ama suyu çok tüketirim. Eskiden de çok su içerdim. Ne ödem oldu ne çatlak şu anlık. Ama korkmuyor değilim.