Kızlar internetten prodoctor marka erken gebelik testi almıştım, reglime 7 gün kala yaptım silik çizgi çıktı, kan verdim beta 2,9 çıktı, ertesi gün yaptım yine silik çizgi çıktı testte yanlışlık var galiba böyle bi durum yaşayan var mi çok umutlanmıştım yıkıldım resmen