Merhaba güzel anneler ve anne adayları. 38 haftalık hamileyim ve panik atak hastasıyım. Dönemsel anksiyetelerim oluyor. Gebelik süreci içinde şükür ataklarım çok olmadı. Doğuma yaklaştığım şu süreçte inanılmaz gergin, stresli ve endişeliyim. Elimde değil çünkü. Bu hayatta kararsız olmak kadar iğrenç bir durum yok inanın ve ben inanılmaz kararsız bir kadınım. Bir yanım normal doğum istiyor ama suni sancı almak istemiyor. Bekleme süreci var. Her an da olabilir, 41-42 haftaya kadar uzayadabilir. Bir yanım sezeryan olmak istiyor. Çünkü havalar gittikçe ısınıyor şansıma ve aşırı zorlanıyorum. Bu durum beni inanılmaz etkiliyor. En azından daha fazla sıcaklar gelmeden doğurmuş olurum diyorum. Bir yanımda sezeryandan aşırı korkuyor. Genel anestezi, spinal, sezeryanın her çeşidi beni korkutuyor. Canım çok tatlı. Normal doğumda sancı çekmek var ama sonrası dikişleriniz olsa bile hafif, sezeryandan iki büklüm oluyor insan. Ağrı, acı, sızı. Her türlü korkuyorum inanın. Doğum olayı çok zor oluyor gibi hissediyorum ya da çok zor olacak gibi. Keşke hafif geçse. Hiçbişey anlamadım diyenler var mesela. Keşke bende böyle bişey söyleyebilsem. Şu son günler o kadar zor geçiyor ki. Resmen keyfim yok yani. Kendimi taşıyamıyorum😔 neden böyle oldum ben ya🤷♀️