Shnygmrr ben 32 de çalışabilir aldım 37 de çalışamaz alacağım inşallah, muhasebeciye iletti raporu başka bişey gerekli mi dedim doğum olduktan sonra doğum belgesini yollaman yeterli dedi sonra onlar başvuru yapıyorlar zaten. Doğum öncesi en az 3 ay sigortanın olmuş olması lazım. Kuzenim bu senenin başında doğum yaptı 10/12 arası para aldı