Merhabalar ben 6 haftalık hamileyim , hamileliğinde sol göğüs tarafında ,göğüs hizasının altında batma yaşayan oldumu acaba . Ben hamile değilken böyle sorunlar yaşıyordum doktora gitmiştim doktor bişeyim olmadığını söylemişti ama bu hamilelikte sanki daha fazla arttı .Hamilelikten dolayı vücudun değişiminden olabilir mi yada nedendir sizce benimle aynı şeyi yaşayan arkadaşlar oldu mu ?