Esmaaae Kızlar 34+4 olduk 1-2 hafta önceye kadar rennie kullanıyordum ve tık diye kesiyordu ama şuan asla kesmiyor rennie içiyorum gaviscon içiyorum süt sade soda herşeyi deniyorum ama bi türlü midemi rahatlatamıyoruö önerisi olan varmı