gozgozanne Kızlar 30 haftalık olduk hala isme karar veremedik var mı aranızda yorum yapabilecek? En son iki isim arasında kaldık sizce nasıl? Eteafinizda bu isimlerde çocuklar var mı nasıl oluyorlar ?
annesinin_beybisi gozgozanne kuzenim var yiğit cok yaramaz 😸 bence kaan ama yaramaz olduğu için değil yiğit baya var
Yigit-and-mother gozgozanne ayy duygulandım ilk gebeliğim oğlum olucak adını yiğit koyduk burda görünce Bi duygulandım sanada fikir olsun 🥺🤭🥰
gozgozanne Yigit-and-mother ayyy ne güzel canım senin ne zaman olacak 😊🤗 biz de iki isim arasında kaldık işte. Benim de ilk gebeliğim ♥️