Sushiii
İlk gebeliğim de 12 te yüzde 90 kız olarak öğrendim kesinleşmesi için detaylı ultrasonu bekledim.(22 haftalıkken detaylıca öğrendim)
İkinci gebeliğim de 14. Haftada kesin olmamakla beraber erkek dediler yine detaylı ultrasonu bekledim kesinleşmesi için (22 haftalıkken detaylıda öğrendim)
Yani detaylı ultrasonu bekleyin😂😂😂